Puma en Nike ‘not amused’ over Adidas-strepen Balotelli

Ik geloof niet dat Mario Balotelli buiten zijn persoonlijke sponsor en de sponsor van de Italiaanse ploeg om op een slimme manier wilde reclame maken voor Adidas: Volgens mij zijn het ‘gewoon’ van die tape-pleisterstroken die spelers tegenwoordig wel vaker hebben om sommige spieren/spiergroepen een bepaalde stevigheid of andere impuls te geven, maar ik kan me voorstellen dat veel mensen in de strepen op de rug van Mario Balotelli gisteren het Adidas-kenmerk zagen. En dus krijgt de juich-actie van Super Mario na zijn tweede doelpunt nog een extra negatief tintje, naast de gele kaart die hij natuurlijk ook al kreeg voor het uittrekken van zijn shirt. Naar verluidt zijn, zijn persoonlijke sponsor(Nike) en de sponsor van Italië(Puma) niet blij zijn actie na afloop van het tweede doelpunt.

 

3 reacties op “Puma en Nike ‘not amused’ over Adidas-strepen Balotelli

  1. Dirk

    Waar mensen zich wel niet allemaal druk over maken.

      /   Beantwoorden  / 
  2. Peter

    De adidas strepen zijn duidelijk zichtbaar. Eerste wat in me op kwam

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.