Categorie: "reclame"

Kom in de juiste EK-vorm met LION Peanut!

Nog een paar dagen, dan begint het EK. Ben je er klaar voor, of ben je nog niet helemaal in vorm om een paar weken hardcore voetbal te kijken? Als dat zo is, heb ik een goede tip voor je: doe nog even snel mee aan de actie waarbij je een doos kunt winnen vol met LION Peanut-candybars. Dé EK-snack voor wie deze zomer wel wat extra energie kan gebruiken. Bovendien maak je ook kans op een unieke Oranje EK-cape.

Hoe je deze gave prijzen in de wacht kunt slepen lees je hier!

 

De zomer van de oranje leeuw: win een doos LION Peanut!

Wordt 2012 dé zomer van de Nederlandse Leeuw? Aan LION zal het niet liggen. De bekende candybar is deze zomer namelijk verkrijgbaar in een nieuwe variant, die helemaal inspeelt op de oranjegekte: de LION Peanut, met pinda’s als extra ingrediënt. Met een stevige bite is LION Peanut een lekker tussendoortje voor de enthousiaste Oranje-supporter, die wel wat extra energie kan gebruiken om zo nóg harder te kunnen brullen. En jij kunt nu een hele doos van deze heerlijke repen winnen!

Meer reclame met Johan Derksen

Johan Derksen wordt (of hij het nou wil of niet) steeds meer een populaire Nederlander, die ook buiten de kijkers (en natuurlijk lezers!) van Voetbal International bekend is. En al doet Derksen er alles aan om te doen lijken alsof het hem niet veel doet, hij profiteert er natuurlijk wel van harte van…

Jammer C1000 en AH: Kinderen willen geen voetbalplaatjes meer…

Uit een peiling van het jeugdjournaal is gebleken dat een groot deel van de Nederlandse jeugd wel zo’n beetje klaar is met de voetbalplaatjes. Het jeugdjournaal zet iedere dag een stelling op de website. Maandag werd aan de jeugd gevraagd, wat ze van de voetbalplaatjes vindt. Met de stelling “voetbalplaatjes zijn saai, supermarkten moeten iets nieuws verzinnen!” waren de meeste respondenten het eens.