De lucht van versgemaaid gras in de supermarkt…

Een graslucht die wordt verspreid vanuit displays die er uitzien als een minivoetbalstadion, daarmee hoopt Coca Cola meer te verkopen… De frisdrankgigant begint binnenkort in twintig supermarkten een proef met machines die de geur van versgemaaid gras verspreiden. 'Wij

willen de geur van vroeger terugbrengen in de supermarkt, maar dan op een subtiele manier. Je moet het gras niet door de hele winkel heen ruiken', aldus een woordvoerder van Coca Cola in het Algemeen Dagblad. 'Wij leggen er ook kunstgras bij, zodat de klant meteen weet wat hij ruikt'.

Tsja… een leuk idee, maar heeft iemand enig idee waarom ik meer cola zou kopen/drinken als ik in de supermarkt de geur van versgemaaid gras ruik?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.